Chì ghjè a diffarenza trà a scansione di crescita 2D, a scansione di dettagli 2D FULL, è a scansione di dettagli 2D PARTIAL?

(a) Crescita 2D (4-40 settimane)

- per cunnosce a scansione di crescita di basa di u vostru zitellu chì include u cuntrollu di a crescita di u zitellu, a situazione di a placenta, u livellu di u fluidu amnioticu, u pesu di u zitellu, u battitu di u core fetale, a data di scadenza stimata, a pusizione di u zitellu è u sessu per 20 settimane sopra.Tuttavia, stu pacchettu ùn include micca a verificazione di l'anomalia di u zitellu.

(b) Scansione di dettagli 2D FULL (20-25 settimane)

- per sapè scansione di anomalie fisiche di u zitellu chì include:

* scansione di crescita di basa 2D

* cuntamentu di dita è dita

* spine in vista sagittale, coronale è trasversale

* tutti l'ossu di i membri cum'è l'omero, u radius, l'ulna, u femur, a tibia è u fibula

* l'organi internu di l'abdomen, cum'è i reni, u stomacu, l'intestinu, a vejiga, i pulmoni, u diafragma, l'inserzione di u cordone umbilicale, a vesícula biliar, etc.

* struttura di u cervellu cum'è u cerebellum, cisterna magna, piega nucale, thalamus, plexus coroide.Ventricule laterale, cavum septum pellucidum, etc.

* struttura faciale cum'è orbite, osse nasali, lente, nasu, labbra, mento, vista di prufilu è etc.

* struttura di u core cum'è cori di 4 camere, valve, LVOT / RVOT, vista di 3 vasi, arcu aorta, arcu duttale è etc.

A precisione di l'anomalia fisica di scansione cumpleta di dettagli pò detectà circa 80-90% anomalie fisiche di u vostru zitellu.

(c) Scansione di dettagli 2D PARZIALE (26-30 settimane)

- per cunnosce ancu l'anomalia fisica di u zitellu, ma chì puderia esse certi organi o struttura ùn pudianu esse rilevati o misurati.Questu hè duvuta à u fetu hè più grande è imballatu in u ventre, ùn facemu guasi u conte di dita, a struttura di u cervellu ùn saria più precisa.Tuttavia, a struttura faciale, l'organu di l'abdomen, a struttura di u cori, a spina è l'ossu di i membri seranu verificati per a scansione di dettagli parziale.À u listessu tempu, includeremu tutti i paràmetri di scansione di crescita 2d.A precisione di a scansione di dettagli parziale di l'anomalia fisica pò detectà circa 60% di l'anomalia fisica di u vostru zitellu.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022