Team Building in April

indice

Xuzhou RuishengChaoying Electronic Technology Co., Ltd. hà tenutu una indimenticabile attività di sviluppu all'aperto in a cità di Xuzhou l'8 d'aprile, cù u scopu di rinfurzà u travagliu in squadra di l'impiegati è di esercitassi a so forma fisica.

Questa attività hè una rara opportunità furnita da a cumpagnia per l'impiegati, chì permette à tutti di esce da l'uffiziu, avvicinassi à a natura, rilassate è rinfurzà a coesione.U ghjornu di l'avvenimentu, l'impiegati di a cumpagnia sò ghjunti in una zona muntagnosa vicinu à a cità di Xuzhou è anu realizatu una serie di attività maravigliose.

U primu hè di sfida à sè stessu è cullà cime periculose.Duranti u prucessu di scalata, ognunu hà travagliatu inseme, incuraghjitu l'altri, superà diverse difficultà inseme, è hà sperimentatu l'integrazione di a forza individuale è di squadra, chì senza dubbitu aiutà à u travagliu in squadra in u travagliu futuru.

Dopu hè u piacè di l'alimentariu è a natura.A cumpagnia hà preparatu una festa gourmet per l'impiegati, cù barbecue, picnics, tea partys è altri ligami à turnu.Mentre si gode di l'alimentariu è di a natura, l'impiegati anu approfonditu a so cumunicazione è a cunniscenza cù l'altri è rinfurzanu a coesione di a squadra.

Questa attività di sviluppu all'apertu hà permessu à l'impiegati di rilassate è di rinfurzà a fiducia mutuale è u travagliu in squadra, ponendu una bona fundazione per u sviluppu futuru di a cumpagnia.Xuzhou RuishengChaoying Electronic Technology Co., Ltd hà da cuntinuà à attentu à a salute fisica è mentale di l'impiegati è furnisce più opportunità per mantene l'impiegati pusitivi è energici in u so travagliu è a vita.


Tempu di Postu: Apr-10-2023