Miti nantu à l'ultrasound durante a gravidanza (3)

Pudete un filmu USG per rivisione?
L'ultrasound hè una prucedura dinamica chì pò esse amparatu solu quandu hè realizatu.Dunque, l'imaghjini USG (in particulare quelli fatti in altrò) sò generalmente insufficienti per cummentà i so scuperte o difetti.

Ultrasound realizatu in altrò darà i stessi risultati?
Ùn hè micca un venditore di marca, induve l'articuli restanu listessi in ogni locu.À u cuntrariu, l'ultrasound hè una prucedura assai qualificata chì si basa nantu à i medichi per fà.Dunque, l'esperienza di u duttore è u tempu passatu sò assai impurtanti.

L'ultrasound deve esse fattu in tuttu u corpu?
Ogni ultrasound hè adattatu à i bisogni di u paci è furnisce infurmazioni solu nantu à a parte esaminata.Per i pazienti chì soffrenu di u dulore abdominal, USG serà adattatu per truvà a causa di u dulore;Per una donna incinta, u fetu monitorerà u zitellu.In listessu modu, se un ultrasound di u pede hè realizatu, solu l'infurmazioni nantu à quella parte di u corpu serà furnita.

Ultrasound pensatu solu per a gravidanza?
U USG dà una megliu stampa di ciò chì passa in u corpu, sia incinta o micca.Pò aiutà i medichi à detectà diverse cundizioni in altre parti di u corpu.Unipochi di l'usi più cumuni di l'ultrasound includenu esaminà l'organi maiò, cum'è u fegatu, u fegatu, a vejiga è i reni per verificà e pussibuli danni à l'organi.

Perchè ùn pò micca manghjà prima di fà un ultrasound?
Hè in parte ghjustu perchè ùn pudete micca manghjà si avete ultrasound abdominal.Hè bonu per manghjà prima di a prucedura soprattuttu per e donne incinte chì ùn deve esse fami per un bellu pezzu.


Tempu di post: Jul-01-2022