Miti nantu à l'ultrasound durante a gravidanza (1)

L'ultrasound hà a radiazione?
Questu hè micca veru.L'ultrasound usa insufficiente onde sonore d'alta frequenza per dannà a struttura interna di u corpu.A radiazione di radiazione hè aduprata solu in raghji X è scans CT.

L'ultrasound hè periculosu s'ellu hè fattu troppu spessu?
L'ultrasound hè veramente sicuru per fà ogni volta.In situazioni di risicu altu, u monitoraghju regulare hè necessariu per risultati ottimali.Ùn avete bisognu di un ultrasound ogni settimana, è dumandà una prova medica innecessaria ùn hè micca una bona pratica per nimu.

Hè vera chì l'ultrasound hè male per i zitelli?
Micca vera.Per d 'altra banda, l'ultrasound hè una bona manera di vede i neonati.A rivista sistematica di l'OMS di a literatura è a meta-analisi dichjara ancu chì "sicondu l'evidenza dispunibule, l'esposizione à l'ultrasound diagnosticu durante a gravidanza pare esse sicura".

Hè vera chì l'ultrasound pò causà l'abortu in i primi trè mesi di gravidenza?
U primu USG hè assai impurtante per a cunferma di gravidenza è u locu;per monitorà a crescita iniziale è a freccia cardiaca di u fetu.Se u zitellu ùn hè micca crescente in u locu ghjustu in u ventre, pò esse una minaccia per a mamma è ancu per u crescita di u zitellu.Sutta a guida di un duttore, i medicazione deve esse pigliatu per assicurà a crescita di u cervu di u zitellu.

Ultrasound Transvaginal (TVS) hè assai risicatu?
Se fattu lentamente, hè sicuru cum'è qualsiasi altre teste simplice.È, in più, essendu una modalità d'alta risoluzione, furnisce a megliu stampa di un zitellu in tempu reale.(Ricurdativi di a bella faccia 3D di u zitellu sorridente vistu in l'imaghjini.)


Tempu di post: 22-jun-2022