Onde di ultrasound veterinari sò trasmessi per l'onda di sonu d'alta freccia.A so freccia hè 20-20000 Hz.Quandu l'onda scontranu cù tissuti, liquidi o gasi, alcune onde sò assorbite è poi catturate da l'equipaggiu ultrasound è trasmesse per l'imaghjini.
A prufundità di l'eco determina a prufundità massima à quale l'urganizazione hè visualizata nantu à u monitor.I risultati sò spressi in decibels (dB), chì indicanu l'intensità di u signale chì punta à u tissutu per esse esaminatu ultrasound.L'aghjustamenti deve esse fattu secondu u grossu di u tela.I veterinari ricumandenu di utilizà una putenza più bassa per ottene boni risultati in l'imaghjini.
L'ultrasound più populari in u mercatu attualmente sò mudelli elettronichi per l'analisi in tempu reale, chì ponu imagine u cuntenutu analizatu in tempu reale.
Per generà l'imaghjini megliu, hè necessariu di truvà sensori cù una freccia di 5 MHz, postu chì ponu effittivamenti chjude in prufundità finu à 15 centimetri per spleen, reni, fegatu, analisi gastrointestinali è riproduttivi.
Unu di l'analisi più cumunimenti usati attualmente hè l'ultrasound, chì hè appiicatu à u diagnosticu di e malatie di i tessuti molli in i membri di i cavalli.Hè per quessa chì a realizazione di l'analisi richiede una larga cunniscenza da i veterinari.
Tempu di post: Apr-20-2023